چه چیزی باعث هر دو کلیه پمپ متوسط
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه چیزی باعث هر دو کلیه پمپ متوسط

برآمدگی به معنی هر دو کلیه کلیه بزرگ هستند که بزرگتر از اندازه طبیعی و عادی کلیه هستند. در اغلب موارد، این مشکل توسط برخی از علل غیر طبیعی ایجاد می شود. اگر شما یا برخی از افراد شما را تشخیص داده کلیه بزرگ، شما باید با توجه به آنها پرداخت.

شرایط است که می تواند باعث تورم از هر دو کلیه

کلیه بزرگ یا ممکن است مادرزادی یا اکتسابی. با توجه به علل، بیماران باید درمان های متفاوتی برای مدیریت کنند. در غیر این صورت، آنها به احتمال زیاد در نهایت به نارسایی کلیه است.

بیماری کلیه پلی کیستیک: این شایع ترین بیماری ارثی کلیه است. با کیست های متعدد در کلیه ها، کلیه ها می تواند تبدیل به بزرگتر و بزرگتر با گذشت زمان. از همه بدتر، 50٪ از بیماران مبتلا به PKD در نهایت مجبور خواهد بود که نارسایی کلیه در سن 60.

سنگ کلیه: آنها، همچنین به عنوان سنگ کلیه شناخته شده می تواند انسداد ادرار است که باعث کلیه ها برای بزرگتر و بزرگتر تبدیل شود. سنگ کلیه زمانی که آنها حل و یا برداشته شوند، به اندازه کلیه دوباره طبیعی است.

تومورهای کلیه: مانند انواع دیگر تومورها، تومورهای کلیه نیز بسیار دشوار است برای درمان هستند، و بیشتر بیماران از بیماری در نهایت می میرند.

هیدرونفروز: این وضعیت ممکن است ادرار نیز جلوگیری از جریان از طریق کلیه ها، به طوری که ادرار می تواند در کلیه تجمع می یابد به گسترش کلیه ها. این یکی دیگر از علل شایع کلیه امده است.

چه باید به بیماران با بزرگ شدن کلیه مقابله؟

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم بیماران باید درمانهای موثر برای عادی به اندازه کلیه ها مناسب را. درمان مفصل باید به علت بستگی دارد، پس از آن می توانید پیشنهاد های تخصصی قبل از دانستن مورد پزشکی بیمار در جزئیات آزادی نیست.

برای کمک رایگان، ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا یک پیام زیر را ترک کنند. ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی مزمن، علائم بیماری مزمن کلیوی، هر دو RINO ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: